Garantia fericirii tale

 

Fiecare produs realizat la Tiparo este creat in mod individual pentru tine, de catre echipa noastra de design si productie. Calitatea produselor si a personarizarilor este principalul obiectiv in firma. De aceea ne dorim ca tu, clientul nostru, sa fii complet multumit de produsele si serviciile pe care le primesti.

Daca totusi ai o nemultumire, iti punem la dispozitie urmatoarele optiuni:

 

 

30 zile posibilitate de retur

 

E simplu. Returneaza produsele in aceeasi stare in care le-ai primit in termen de 30 zile de la data primirii coletului. Daca nu ai primit ceea ce ai comandat, nu e marimea potrivita sau produsele nu sunt asa cum te asteptai sa fie, returneaza-le la sediul nostru. Poti alege din urmatoarele optiuni:

  • Schimba produsele cu altele potrivite pentru tine 
  • Schimba cu un voucher de reducere valabil la urmatoarea ta comanda
  • Returnarea banilor daca produsele nu sunt realizate cu personalizarea ta proprie

 

Inainte sa returnezi produsele, te rugam sa ne contactezi.

 

 

Metode de a evita returul

 

1. Verifica tabelul de marimi si pozele produsului

 

Stim ca marimile produselor pot varia de la un brand la altul. Ca sa eviti o neplacere, inainte sa plasezi comanda verifica tabelul de marimi de pe pagina produsului sau din modulul de personalizare pentru a te asigura ca dimensiunea este cea potrivita tie si echipei tale. De asemenea, uita-te la pozele produselor pentru a-ti face o idee mai clara despre caracteristicile acestuia inainte de a comanda. Astfel, tu si prietenii tai nu ve-ti avea neplacerea de a primi un produs neconform cerintelor voastre.

 

2. Plaseaza o comanda mai mica inainte de un volum mare

 

Cand doresti sa plasezi o comanda pentru tine si echipa ta, exista posibilitatea de a nu sti exact de dimensiuni, stiluri si culori sa comanzi. Iti sugeram ca inainte de comanda finala sa plasezi o comanda pentru un numar mic de bucati fara personalizare. Astfel, in cazul in care nu esti multumit de calitatea produsului il putem lua inapoi cu usurinta, iar tu poti selecta un altul dupa preferinte.

La comenzi peste 100 bucati, ai ocazia sa comanzi un tricou gata personalizat pentru test, iar in cazul in care nu esti multumit de calitate, noi acceptam returul si iti oferim un voucher de reducere pentru urmatoarea comanda sau un alt produs la schimb.

 

3. Citeste mailul de confirmare imediat ce il primesti

 

Poate dupa ce ai plasat comanda realizezi ca doresti sa modifici un text sau un design de pe produs. In acest caz, acceseaza linkul din mailul de confirmare si anuleaza comanda, inainte ca aceasta sa intre in productie. Apoi du-te inapoi in comanda ta, realizeaza modificarile necesare si plaseaza comanda din nou.

 

4. Fii precaut cu timpul de livrare

 

Suntem rapizi in ceea ce priveste livrarea produselor tale, dar cu toate astea nu putem face promisiuni. Pot exista intarzieri legate de procesul de design, productie, stocuri sau livrare. Daca produsele comandate nu ajung la timp pentru o petrecere, aniversare sau teambuilding, acest lucru nu constituie din pacate un motiv de returnare al produselor.


Daca ai nevoie de produse intr-o perioada scurta de timp, te rugam sa ne contactezi pentru gasirea unei solutii daca aceasta este posibila.

 



Vei gasi toate informatiile de care ai nevoie aici:     Termeni si Conditii       Livrare/Plata/Retur